Welkom bij het BKWI Klantenpanel

BKWI ontwikkelt en beheert Suwinet en is voortdurend bezig met het verbeteren van Suwinet. Ook willen wij een optimale dienstverlening leveren, die goed aansluit bij de wensen van onze klanten.

Een belangrijk onderdeel van onze werkwijze is het betrekken van onze gebruikers bij de (door)ontwikkeling van onze producten en diensten. Hiervoor hebben wij het BKWI Klantenpanel opgericht, waarvoor wij gebruikers van Suwinet-Inkijk van harte uitnodigen.

Via een klantenpanel willen we op verschillende momenten onze dienstverlening, en de kwaliteit en functionaliteiten van Suwinet toetsen.

Doet u mee?

Gebruikt u Suwinet voor de uitvoering van uw werk? Dan zijn wij voor ons klantenpanel op zoek naar u. Want wie kan ons beter helpen Suwinet verder te verbeteren dan iemand die met ons product werkt.

Voor wie interessant?

Het BKWI klantenpanel is voor iedereen die Suwinet-Inkijk raadpleegt. Het maakt niet uit vanuit welke organisatie of vanuit welke rol u dit doet. Per onderwerp bekijken we voor welke rol(len) deelname interessant is.

Ja! ik meld mij aan

Bent u geïnteresseerd om deel te nemen aan ons klantenpanel? Meld u zich dan aan via onderstaande knop.

Vul uw naam, organisatie, functie/rol en uw e-mailadres in. Deze informatie hebben wij nodig, zodat wij u alleen benaderen voor onderwerpen die passen bij uw functie/ rol en bij uw organisatie.

Hoe werkt het?

Wanneer u zich heeft opgegeven, en er is een onderwerp waarbij we uw expertise kunnen gebruiken, zullen wij u per mail benaderen. In deze mail leggen we u uit wat precies de bedoeling is (online testen, vragenlijst, bijeenkomst enz.) en hoeveel tijd we verwachten dat dit voor u gaat kosten. U kunt op dat moment beslissen of u mee wilt doen of niet.

De onderwerpen zijn heel divers, maar vallen voornamelijk in drie categorieën:

  1. Deelname aan sprint reviews: elke 2 a 3 weken wordt u geïnformeerd over vorderingen bij een specifiek onderwerp en kunt u bijsturen op het resultaat;
  2. Deelname aan gebruikers acceptatie testen: het testen van nieuwe of verbeterde functionaliteiten in Suwinet voordat deze voor de gebruikers beschikbaar komt;
  3. Het beoordelen van handleidingen en/of instructievideo’s voordat deze breed gedeeld worden.

Moet ik naar BKWI komen?

Dat mag, maar hoeft niet. BKWI biedt functionaliteiten om op afstand (via webinar software) deel te kunnen nemen aan reviews of bijeenkomsten. Het is dus over het algemeen niet nodig om naar BKWI in Utrecht te komen.

 

 

Wilt u zich afmelden voor het BKWI klantenpanel? Mail dan naar klantenpanel@bkwi.nl.