Suwidesk scoort een 8,1 Tevredenheid over Suwinet-Inkijk en de dienstverlening Suwidesk onveranderd goed
BKWI vindt het belangrijk om te luisteren naar haar klanten. Om te achterhalen wat goed gaat, maar ook om verbeteringen te signaleren. Om deze reden hebben wij ook dit jaar weer een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder gebruikers en gebruikersbeheerders van Suwinet-Inkijk. En de resultaten zijn onveranderd goed.
31 oktober 2024
Bij BKWI draait het voor ons om mensen en om de dienstverlening die ze krijgen van de overheid. We doen er alles aan om de gegevens van burgers op een integere, veilige manier beschikbaar te stellen; op het juiste moment en aan de juiste instanties. Zo helpen wij overheidsmedewerkers om hun werk sneller en efficiënter te kunnen doen. Om de twee jaar vragen wij onze klanten wat hun ervaring met Suwinet-Inkijk en met de Suwidesk is. De resultaten zijn onverminderd goed.
Tevreden klanten
BKWI scoort een indrukwekkende 8,1 op de dienstverlening van de Suwidesk volgens een recent klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikersbeheerders. Een flinke pluim voor de collega’s die elke dag klaar staan om iedereen goed te helpen. Suwinet-Inkijk scoort in datzelfde onderzoek een mooie 7,4 van gebruikers van Suwinet-Inkijk.
De positieve waardering van overheidsmedewerkers motiveert ons om onze dienstverlening en Suwinet-Inkijk nog verder te optimaliseren. Wij bedanken alle mensen die de tijd hebben genomen ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen.
Samenvatting resultaten
Zoals in de infographic is weergegeven is de overall tevredenheid over Suwinet-Inkijk onveranderd goed, men geeft een 7,4 als rapportcijfer. Gebruikers geven een veel hogere beoordeling voor (storingsvrije) beschikbaarheid van de tool dan 2 jaar geleden. Ook de informatievoorziening rondom storingen is verbeterd maar heeft nog steeds ruimte voor verbeteringen. De eigen organisatie is nog altijd de belangrijkste bron van informatie over Suwinet-Inkijk. Ook de gebruiksbeheerders zijn onveranderd tevreden over Suwinet-Inkijk (7,4).
De Suwidesk wordt door de beheerders zeer goed gewaardeerd met een 8,1 als rapportcijfer. Alle aspecten van de dienstverlening van de Suwidesk worden nog beter beoordeeld dan 2 jaar geleden. Met name het ‘snel iemand aan de lijn krijgen’ wordt zeer gewaardeerd. De medewerkers van Suwidesk worden net als twee jaar geleden zeer goed gewaardeerd. Beheerders zijn vooral te spreken over de vriendelijkheid, servicegerichtheid en deskundigheid. Voor het ontvangen van informatie en nieuws geven beheerders nog steeds een duidelijke voorkeur aan e-mails vanuit de Suwidesk.